wtorek, 4 czerwca 2013

Do-it-yourself: Domowa lampka

Dziś mam dla Was coś bardzo prostego, ale nie banalnego. Nie potrzeba dużo wysiłku ani nakładów finansowych, za to efekt - robi wrażenie.

Będziecie potrzebować tylko jakiejś dużej szklanej butelki lub słoika, no i lampek choinkowych.


 Ja akurat wybrałam fioletowe lampki, żeby pasowały mi do wnętrza. 


Do butelki delikatnie i ostrożnie wkładamy lampki... W późniejszym etapie przyda się coś, czym moglibyśmy "wpuszczać" lampki na samo dno butelki. Ja użyłam do tego drewnianego bolca.


I tak naprawdę to już koniec naszej pracy :) Jak widzicie nie jest to coś trudnego, ani wymagającego poświęcenia dużo czasu. Efekt końcowy jednak zadowala. Mamy gotową naszą oryginalną lampę. Bardzo podoba mi się też wykorzystanie białych lampek. Może spróbujecie? 







Myślę, że moja lampa świetnie komponuje się z różowymi doniczkami, które ozdabiają okno. Dajcie znać, co sądzicie o tym pomyśle. 







Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz