czwartek, 13 czerwca 2013

Gotowanie: Pierwsze truskawki cz.2 - sałatka owocowa.

Przyznam się szczerze, że to miał być jogurt mrożony owocami, ale coś mi nie wyszło więc zrobiłam po prostu sałatkę owocową z jogurtem i dodatkami.
Potrzebujemy:
- jogurt naturalny;
- owoce - np. truskawki, banany, kiwi;
- dodatki: w moim przypadku jest to sos czekoladowy, płatki i posypka do ciast;

Wiem, że z tymi dodatkami zaszalałam, ale tak wygląda akcja opróżniania lodówki przed wakacjami u studentów :)
Pan Jogurt.

Zestaw owocowy.

Kroimy wszystko.

Niestety nie uwieczniłam momentu dodawania jogurtu i dodatków, ale efekt wygląda tak. Dla odmiany nie słodziłam.


Taka prosta zabawa z owocami :) 
A wy macie jakieś pomysły na owocowe rozkosze i desery?
Paula

1 komentarz:

  1. Płatki musli, pokrojone w kostkę owoce i jogurt naturalny - śniadanie idealne <3

    OdpowiedzUsuń