niedziela, 5 maja 2013

Life easier: Organizacja i przechowywanie 2


Pokazałyśmy Wam już jak łatwo przechowywać rzeczy za pomocą pojemników. Taka organizacja jest bardzo dobra, jednak mając małą szafę to jednak wciąż za mało :( . Zima odeszła na dobre, nie miałam co zrobić z kurtkami i… przypadkiem w sklepie zauważyłam próżniowe worki do przechowywania. Kupiłam je i przyznam, że jestem z nich naprawdę zadowolona. Moja wielka pikowana kurtka nagle stała się mała i weszła do szafy. Cuda? Nie. Wystarczy włożyć kurtkę do worka i odkurzaczem wypompować powietrze. Organizacja i jeszcze raz organizacja, to ona ułatwia nam życie i pozwala kobietom więcej zmieścić w szafie. Moje drogie, biegnijcie do sklepu po różne cudne pudełeczka, koszyczki i worki, bo warto;)

Worki są zapakowane w taki woreczek z dokładną instrukcją.




 W środku znajdują się kilka worków, których liczba zależy od opakowania.



"Zmnieszanie objętości kurtki" trwa około 10 minut i jest dziecinnie proste. Wystarczy: zapakować coś do worka, zamknąć plastikowym suwakiem, odkręcić zawór, następnie  odessać powietrze i zamknąć. Sami zobaczcie, jak wygląda  kurtka po, a raczej dwie kurtki:      





Patrycja 

1 komentarz: