wtorek, 2 kwietnia 2013

Life easier: Organizacja i przechowywanie

Pudła, pudełka, pudełeczka, kosze i koszyki... O tym będzie dzisiejsza notka. Pokażę Wam, jak można wykorzystać produkty dostępne w sklepach takich jak: OBI, IKEA, Leroy Merlin, Jysk itp. Będąc ostatnio na zakupach, zrobiłam kilka zdjęć koszyków w LM, niestety w Ikei padła mi bateria w telefonie... Postanowiłam więc, pokazać Wam jak organizacja przebiega u mnie w domu. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka forma postu, no i co najważniejsze - że zainspiruję Was do zmian :)

W sklepach możemy znaleźć najróżniejsze pudełka i koszyki - łazienkowe, do kuchni i pokoju. Znajdziemy różne rozmiary, kolory i wykończenia. Oto kilka z nich: 








Osobiście bardzo lubię tego typu organizację. Pudełka i koszyki mam niemal wszędzie. Zresztą, sami zobaczcie:





Organizer kupiony w Jysk. Zajmuje niewiele miejsca, a świetnie nadaje się do przechowywania np. skarpetek :)









W tej samej szafie, dwie półki wyżej mam pudełko kartonowe, w którym trzymam bieliznę.











Porządek panuje także w biżuterii - pudełko z przegródkami na kolczyki. Była to zwyczajna, drewniana szkatułka, ozdobiłam ją za pomocą metody decoupage. Dzięki przegródkom kolczyki nie plączą się i nie niszczą.






Podobne pudełko mam także do łańcuszków, wisiorków i bransoletek.









Akcesoria do włosów, przechowuję w małych plecionych koszykach, które zajmują niewiele miejsca, a świetnie spełniają się w swojej roli.











Kilka lat temu, na urodziny dostałam w prezent, w takim ozdobnym kartoniku. Wykorzystałam go do przechowywania pamiątek, takich jak: bilety kolejowe, autobusowe i koncertowe, pocztówki i tego typu rzeczy :)














Porządek jest również w łazience - na wąskiej półce znajdują się cztery koszyki, które mogę wysuwać, kiedy chcę coś sięgnąć.



Na wannie znajdują się inne koszyki. Każdy jest przeznaczony do czegoś innego: szczotki do włosów, spinki, opaski do włosów, akcesoria do mycia twarzy, kremy i maści do codziennego użytku.










Kiedy mamy mało miejsca, świetnym sposobem na przechowywanie są wąskie półeczki, które możemy zawiesić w szafie. Ja wykorzystuje ją do butów.













Mam nadzieję, że wykorzystacie moje propozycje na przechowywanie. Pudełka, koszyki i organizery możecie kupić w wielu sklepach, wspomniałam o nich na początku. Możecie kupować je pojedynczo lub w kompletach. Takie przechowywanie sprawdzi się doskonale, kiedy nie macie zbyt dużo miejsca w swoich mieszkaniach. Odkąd zaczęłam porządkować swoje rzeczy w ten sposób, łatwiej mi wszystko znaleźć. Pudełka są nie tylko wygodnym sposobem na organizację, mogą stanowić także ozdobę domu.


Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz