wtorek, 19 marca 2013

Do-it-yourself: wena twórcza


Kolczyki, bransoletki, łańcuszki, pierścionki, spinki, zegarki…Tak, to wszystko muszę mieć. Nie ważne, że już to mam, ale ciągle mi mało i mało. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta - bo jestem kobietą. Uwielbiam jak sroka wszystko, co się świeci. Nie mam i chyba nie będę mieć nigdy dosyć biżuterii.  
Bardzo lubię wszelkiego rodzaju dodatki, ale lubię też tworzyć. Więc czemu nie miałabym tworzyć biżuterii – pomyślałam, gdy zobaczyłam stary złoty łańcuch. Oto co mi z niego wyszło J


                    Stworzyłam dwie podobne bransoletki, używając niewielu rzeczy. Tego, co było akurat pod ręką.  
·         Stary złoty pasek

·         Tasiemka cienka i gruba ( w pasmanterii koszt ok. 2zł)

·         Klej
·         Nożyczki  

·         Rajstopy 
Zrobienie bransoletek jest banalnie proste. Przez oczka w łańcuszku przekładamy tasiemkę, najpierw w jedną stronę, później w drugą. Końcówki tasiemki doklejamy z tyłu łańcuszka. Jeśli chodzi o rajstopy to przekładamy je przez oczka. Po wykonaniu tej czynności ucinamy końcówki i sklejamy je do łańcuszka. Na dwóch końcach dowiązujemy po kawałeczku tasiemki do zapinania bransoletki.  








Patrycja





3 komentarze:

  1. Wykorzystam na pewno, tylko w innej kolorystyce! Pokaż jeszcze, jak zrobiłaś takie świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za tym, żeby w końcu pokazała swoje sposoby na pazury - chociażby na moich :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w następnym poście wstawię kilka sposobów na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń