niedziela, 28 kwietnia 2013

Do-it-yourself: dekoracje do mieszkania

Dziś mam dla Was coś bardzo prostego w wykonaniu, co zmieni wygląd Waszego mieszkania. Jestem wielbicielką samodzielnego ozdabiania wnętrz, dlatego czasami, w wolnej chwili próbuję sama coś wykonać. Pokażę Wam kilka swoich pomysłów:

Podczas porządków znalazłam kilka przeterminowanych galaretek, kremów itp. Postanowiłam ich nie wyrzucać, za to wykorzystałam je do zrobienia... świecznika. 



Na dno szklanki (słoika lub innego naczynia) wsypałam paprykę czerwoną.



Następna warstwa powstała z jasnego... kremu do karpatki, kolejna - krem czekoladowy. 




I tak, warstwa po warstwie - powstaje nam świecznik :) Możecie pomieszać różne proszki, w różnych kolorach. Ja, z racji tego, że mam kawowe ściany w pokoju, zdecydowałam się na taką kolorystykę. 




Podoba Wam się? Mam nadzieję, że zainspiruję Was do wykonania czegoś swojego. Na koniec jeszcze kilka innych moich pomysłów:






 Pamiętajcie, żeby wykorzystywać to, co macie w domu. Czasami wystarczy się rozejrzeć, poszperać w szafkach, by znaleźć coś ciekawego. Jak widać, nawet podczas porządków w kuchni, można znaleźć inspiracje :) Ja do swoich ozdób wykorzystuję zazwyczaj rzeczy, które już się nie nadają do normalnego używania - pęknięte szklanki, kieliszki, a nawet akwarium. Nie potrzeba dużych nakładów finansowych, żeby zmienić coś w swoim studenckim pokoju lub mieszkaniu. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą moje pomysły. Miłego tworzenia! :)


Sandra

2 komentarze:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja do takich dekoracji za bardzo nie przywiązuję wagi, le na pewno jest grono osób, którym to pasuje. W sumie czytałam również niedawno o luksusowych mieszkaniach https://www.eurostyl.com.pl/blog/zakup-nieruchomosci-luksusowych-czym-charakteryzuja-sie-luksusowe-mieszkania-inwestycyjne oraz o tym jak je kupić i czy nadają się na inwestycję.

    OdpowiedzUsuń