środa, 17 kwietnia 2013

Do-it-yourself: Urodzinowa antyrama.

 Ostatnio Patrycja pokazała wam ciekawy pomysł na antyramę. Dzisiaj będzie ona prezentem, pokazana na zdjęciach antyrama to prezent dla mojej współlokatorki Agnieszki na 22-gie urodziny. Kupujemy antyramę, moja była formatu A3. Zdjęć krok po kroku jak narysować karykaturę nie robiłam, może Ania wam pokaże. Zaznaczam, że to był mój mały pierwszy raz. Jak się spodoba to może powtórzę :). Wiosna za oknem, więc postanowiłam, że prezent też będzie kolorowy. Życzenia są włosko-polskie (mogą pojawić się błędy, za które przepraszam - 6 miesięcy nauki tego języka mam za sobą, ale wciąż są problemy). Włoską część umieściłam na kolorowych kartkach wyciętych z papieru.





 Niestety nie miałam kleju, dlatego do przyklejenia kartek użyłam po prostu taśmy - klejąca strona była na zewnątrz.

Zrobiłam kolorowy napis, a obok każdego życzenia po włosku pojawiło się tłumaczenie.


 Tak to wygląda w całości.
 A tu w częściach:


Antyrama jest o tyle fajna, że wszystko wygląda wyjątkowo - czy zrobimy kolaż ze zdjęć, czy umieścimy w nim rysunki. Zawsze się sprawdza.
Paula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz