sobota, 13 kwietnia 2013

Do-it-yourself: Ozdobny "pojemniczek" na kosmetyki

Dziś coś bardzo prostego, a przede wszystkim - własnego. Myślę, że pomysł spodoba się Paniom, które dbają o organizację kosmetyków, a przy okazji - wygląd mieszkania. Ostatnio wpadłam na pomysł, by zmienić nieco styl swojego studenckiego pokoju. Na pierwszy ogień poszedł kubek z kredkami do oczu, błyszczykami i tuszami do rzęs. Mam nadzieję, że zainspiruję kogoś do niewielkich zmian. Nie jest to może nic oryginalnego i wyszukanego, ale w połączeniu z innymi dodatkami, zmienia wystrój pokoju :).


Wykorzystałam tylko starą, szklankę, która nie pasowała mi do kompletu i bambusowe podkładki. Potrzebne będą też nożyczki, taśma dwustronna lub klej.

                                  
   Szklankę obklejamy taśmą (lub smarujemy klejem).


Następnie przyklejamy dokładnie podkładki, jedną obok drugiej.



  Tak prezentuje się gotowy "pojemniczek":



Można dodać także jakąś sznurkową wstążkę po środku, lub zamiast podkładki, użyć materiału. Wszystko zależy od tego, w jakim stylu macie urządzony pokój. Spróbujcie pobawić się tym, co macie. Czasami okazuje się, że najlepsze inspiracje znajdziemy gdzieś na dnie swoich szafek. Naprawdę można stworzyć coś z rzeczy, które dotąd wydawały nam się niepotrzebne.
Mam nadzieję, że pomysł wykorzystania zbędnych dotąd rzeczy, się komuś przyda. Postaram się pokazać Wam więcej rozwiązań, które wykorzystuję w metamorfozie mojego mieszkania. 




Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz