niedziela, 7 kwietnia 2013

Life easier: Przywróć kolor


Czarne ubrania, które nie blakną to coś wspaniałego. Koszulka sukienka, spodnie po wielu praniach nadal mają idealny kolor – marzenie. Specjale płyny, proszki nie pomogą, nic nie może przecież wiecznie trwać. Gdy wydaje się, że ulubione spodnie nadają się tylko do kosza. Jest sposób by je uratować. Barwnik do ubrań. Wystarczy mieć 2 - 3  w kieszeni na to cudo (dostępne w małych kosmetycznych i sklepikach, oraz na allegro http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=barwnik+do+ubran). A efekt może zadziwić. Po użyciu tego specyfiku ubrania wyglądają jak nowe, kolor jest intensywny i nie ma zacieków.  
Barwnik pokona każdą wyblakniętą rzecz. Przepis jak to zrobić znajduję się na odwrocie opakowania. To bardzo proste, wybieramy rodzaj materiału i postępujemy zgodnie z tym, co jest napisane. Dodam, że możemy farbować ręcznie lub w pralce. Ja wybrałam farbowanie ręczne. Zawartość torebki rozpuściłam w 0.5l gorącej wody i zamoczyć materiał, aby był całkowicie zanurzony. Zostawiłam spodnie na 2 – 3h.  i mieszałam od czasu do czasu. Uwaga robimy wszystko w rękawiczkach.  Następnie odwirowałam spodnie i wysuszyłam na suszarce (nie należy suszyć na słońcu ani na piecykach). Barwnik jest naprawdę warty polecenia. Oczywiście nie jest to zabieg trwały na zawszę, po kilku praniach kolor zejdzie i wtedy zabawa zaczyna się od nowa.
Patrycja

1 komentarz:

  1. Szukasz kompleksowego sklepu z materiałami do wykończenia wnętrz? Świetnie trafiłeś! ArtCore Studio to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do aranżacji swojego domu czy mieszkania. Bogaty wybór paneli podłogowych, pięknych tapet, nowoczesnych mebli oraz dodatków dekoracyjnych pozwoli Ci stworzyć wnętrze, które odzwierciedla Twój styl i charakter. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://artcorestudio.pl/ i zapoznania się z naszą ofertą.

    OdpowiedzUsuń